søndag 16. mars 2008

Lørdag på Hove med piknik og puppydate

Jeg fikk en telefon fra en bekjent som har en 6mnd gammel shih tzu, som het Lilly. Vi dro til Hove, og fant en usjenert plass, og lot valpene leke. OG selv om Zebra gjorde store øyne over denne noget hårete bjeffete greia. Men de ble perlevenner, og lekte som gode venner gjør...
Og ble gode og møkkete, og dønn slitne......
Za hadde disket opp med smørbrød og te, og det var herlig å sitte der i vårsola og kose oss, mens valpene herjet.
Takk for en herlig dag.......Za og Lilly, håper ikke det blir lenge til neste gang.
Og ja: Lilly stakk av, og jeg måtte hjepe til, og jeg bandt Zebra til et bordben, og løp avgårde, og etterpå måtte vi trene litt innkalling med langline, og plutslig oppdager jeg jo at min flinke valp, har jo tidd stille hele tiden.... Gjett om ho fikk masse ros....
Burleken går kjempebra, så bra at jeg nok nå må prioritere å komme utav buret, for det går tregt........
Ps: ingen uhell inne på 4 dager....

Ingen kommentarer:


Bloggarkiv