torsdag 6. mars 2008

heftig ettermiddag

Og vips så dro vi ut igjen gitt. Skulle visst sjekke ut litt lydighetshunder, og få litt inspirasjon til å bli flink lydighetshund.
Vi dro ut til Hove, og der lekte jeg og Chan, en god stund. Og jeg er visst blitt mye tøffere. Jeg dro også rundt på et barn i rød jakke, det var morsomt.... Ps: Selen som mamma hadde kjøpt, er allerede for liten..

Så etter en stund kom Bitten, hun er litt stor, men snill, så jeg snek meg innpå henne, og vips var hun vekk.....
Senere dro vi for å se disse lydighetshundene, og jeg hilste på masse mennesker, og :
2 bc, 1 langhåret blanding, 1 fuglehund og en vill og gal, men gøyal blanding....
Men så ble jeg så trett at jeg bare sutret, då skjønte mamma at det var nok, og vi dro hjem.
Vel hjemme var jeg så trett at jeg måtte ligge veldig stille på mammas fang for å sove......
Så natta alle sammen......

Ingen kommentarer:


Bloggarkiv