torsdag 13. mars 2008

Bildeblogg fra de siste dagene

Vi dro på Hove, og der traff vi Zumo. Han var gild, men kanskje litt voldsomt, men vi skal nok bli gode venner, hehe.
Se på de to tøffe der, Chan bada for første gang, og likte det. Jeg er ikke helt sikker på dette våte enda.....

Skjønne Zumo i pen stå, med nydelig nylaga halsbånd og lenke...Grattis


Store flinke Bitten. Ei herlig tispe som elsker å bade, heldigvis rakk vi å ta noen bilder før ho stupte i det store blå



Flinke Chan står som en statue, i to sekunder, hehehe....




Jeg prøvde meg også på en stå, er ikke så lett, men jeg skal bli flink, bare vent






Ble noe galt under lasting






Her forleden traff vi en død rotte ved huset vårt, Zebra synes den var kjempespennende....
Traff denne karen også ikveld, han var kjempegøy å leke med......
Kos dere videre alle sammmen....
Hilsen Evy og Zebra







1 kommentar:

Anonym sa...

Hei vennen.
Jeg, Bitten og chan takker for en kjemptur på hove!!
Bildene ble knallbra jo!! Flottings!

Gleder oss til neste tur!!

Klem fra meg og hundene.


Bloggarkiv