tirsdag 28. juli 2009

Gode ord sånn sent på natten

Et skip er trygt i havnen, men det er ikke det skip er bygget for..

For verden er du kanskje bare et menneske, men for et menneske er du hele verden..

Det er de som ikke hører musikken, som tror danserene er gale..

Du kan tenne mange lys med et eneste, uten at du dermed forminsker lyskraften til det første

Vær glad hvis du snubler, du unngikk akkurat å falle

Jeg går langsomt, men jeg går aldri tilbake..

Utholdenheten din er målet på hvor stor tro du har på deg selv..

Kan dere som sier at det er umulig, la oss som gjør det være i fred??

Gud må elske vanlige mennesker, siden han har laget så mange..

Å gå igjennom livet,og undervurdere seg selv, er som å kjøre bil med håndbrekket på..

Alder gir ansiktet rynker, å gi opp gir sjelen rynker..

Å klage er som å sitte i gyngestol- du har noe å gjøre, men du kommer ingen vei..

Vennlige ord kan være små og enkle å uttale, men de gir gjenlyd for alltid..

Den som vil synge, finner alltid en sang..

Sjelen ville manglet regnbue, hvis det ikke fantes tårer

Våg å ta det første skrittet i tro. Du trenger ikke se hele trappen, bare det første trappetrinnet..

Jeg er ikke dum, jeg har bare uflaks når jeg tenker

Hvor enn du går, går HELHJERTET....
Ha en god natt, sov trygt, og nyt morgendagen- for dagen idag var kun idag, og imorgen vil kun være imorgen- det er din oppgave å fylle den...

Ingen kommentarer: