søndag 3. mai 2009

HALSBÅND

Disse halsbånda kjøpte jeg under verdensutstilling i sverige i fjor..
Dette kjøpte jeg også på wwshow

Dette er høstbåndet.. Noe som er merkelig at dettte halsbåndet hadde min første hund også


Et gammelt bånd jeg kjøpte til min andre hund



Lydighetsbåndet mitt som ble kjøpt på hund og friluft




Et martingale halsbånd fra Premier.com, fantastiske halsbånd.. min favorittype





et søtt lilla halsbånd som desverre er for tynt etter min smak..






Et halsbånd som jeg er utrolig glad i, var min gamle hund sin, og det kjennes ikke riktig at Zebra overtar det ennå.. Det er Monka med Zumo som har lagd det..







Et halsbånd også kjøpt på wwshow








Dette er virkelig et av mine favorittbånd, elsker det.. Også Monka med Zumo som har laget..









Påskebåndet ho sitt.. Monka med Zumo som har laget det også










OGså et av mine yndlingsbånd, også laget av Monka med Zumo











Et vanlig skinnhalsbånd som er noen gode år gammelt..












Dette båndet er noe av det første jeg kjøpte så det er godt og gammelt..













Dette båndet er helt nytt, og er også Monka med Zumo som har laget..














OGså et godt gammelt bånd, brukt av flere av mine hunder















også et wwshow bånd
















Et bånd som gamle hunden min hadde, er alt for stort til Z

















Et Ezy dog halsbånd, har også i rosa camo


















julehalsbånd, laget av Monka med Zumo



















hm, også et bånd kjøpt på wwshow




















ditta også, fnis....





















Dette er et ett av de første halsbånda Monka laget til meg.. Veldig glad i det.






















Et rødt bånd, som jeg ikke aner om hvor det er kjøpt eller hvor gammelt det er... Tror det er noen år

























Gamle halsbåndet til Tequila, er noget lite.. veldig fint..dog litt smalt..






















Et fint lillasjattert bånd også laget av Monka

























Dette heter Paws on Zebra- måtte ho bare ha det halsbåndet..


























Julehalsbånd, er bestilt fra USa, men ikke Collar Mania tror jeg.



























IGjen et halsbånd fra Ezy, Camo denne gangen, liker det godt..




























Et halvstrup fra Kifani.. Har også syv stykker til, men de er under
reperasjon.... fine de også..




























Også et martingale fra Monka, elsker disse halsbånda






























også fra Monka, dette er foret og med stoff..































Samme som dt turkise ovenfor, Monka det også
































Også fra Monka, i lyseblått nylon

































Dette er laget i wwshow,og det var så dårlig laget at Monka måtte fikse på det..


































Også et Monka bånd, må jo ha et slikt???



































Et godt foret bånd, kjøpt ett eller annet sted..




































Dette halsbåndet er jo en selvfølge.!!!!
Jeg liker store gode brede bånd, som beskytter nakken.. Liker martingale pga at de ikke kan lure seg ut, men allikavel ikke kan bli kvelt..
Stor takk til Monka for godt syarbeid, du er en knupp





































5 kommentarer:

LolaP sa...

Heeerrlig samling :D :D Respekt!
Også flink Monka er altså!!!

monika sa...

å si at det var alt da Evy! Kan neppe være hele fortønna med halsbånd dette?? HEhe
Søteste fotomodellen! Tålmodig og!

Anonym sa...

er ikke alt, men det andre er alt for lite, halsbånd som aldri brukes, for lite eller fra annen hund.. hehe.

Mette sa...

Så fine de halsbåndene som venninnen din lager, jeg elsker også halsbånd men mine gutter har endel pels. Men sånne brede ville vel synes på Zpes vil jeg tro, litt missunnelig jeg da.... hehe

Veronica og Alisha sa...

Det knallrosa halsbåndet har Alisha også, om du har fulgt med i bloggen har du sikkert sett det av og til på noen av bildene;) Zebra hadde jammen meg mye halsbånd hun kan gå med må jeg si:P