tirsdag 10. mai 2011

Dalmo's Motown Blue



Dalnews Ekkora Eiko?





Dalmo's Motown Blue









D. Ekkora Eiko





Napori's Charm Collecter




























Annabellas Man of Eternity





Dalmo's Headmaster




















Dalmo's Joker11




Dalmos Joker
















Lovindas Fridtjof






Napori's Exotic Edition






Champ hannkl





Leo


















Dalmo's Karrera

















Annabellas Jessgirl











Napori's Everlasting Love











Dalmo's Karrera










Karrera








Annabellas FatimaG







Dalmo's Karrera





Nivea































Mynte aka Napori's Flower Flirt





























Dalnews Diadal Debbie

























Annabellas...Jessgirl
































Dalmo's Karrera, og Napori's Flower Flirt


















Mynte




































Dalmo's Isolde












Perdita's Addicted to love





Annebellas' Cass- ole
Campari


































Lovinda's Charnel






Annabella's Fatima G














BIR og BIM









Oppdrettergruppe Dalmo's Karrera, Isolde, Headmaster, Motown







Ser her var en gammel kjenning i fint trav.









Var en koslig dag med sosialt samvær, og god kjadding:)



Jeg tok en uendelig masse bilder, men pga elendig kamera, og lys i hallen, er dette resultatet. Og pga en elendig fotograf som ikke klarer å multitaske, husker jeg ikke hva de forskjellige fikk. Og ikke kjøpte jeg katalog, så jeg vet ikke hvem alle hundene er engang. Si gjerne ifra hvis du vet...



Ellers kan man kjøpe bildene i orginalformat, bare ta kontakt med meg, så avtaler vi pris m.m.



Det er IKKE lov å kopiere eller låne disse bildene uten godkjenning fra meg. Jeg skal stå som fotograf TYDELIG, og det skal linkes til denne bloggen!!!!


Takk for hjelp til å fikse navn på bildene:)




7 kommentarer:

Team Timian sa...

Synes du har vært flink jeg Evy. Ikke lett å få til bra bilder innendørs i en hall med så som så lys. Mange fine hodebilder også. Ellers tusen takk for en trivelig dag. Var koselig å se hvor du bor, og få hilse på Zebra :o)

evy sa...

Tusen takk til deg også:)
Og Zebra synes det var stor stas å få bumpe deg:)

Nina og Casper sa...

Enig, synes og det ble bra jeg. Og uansett er det veldig moro å se bilder når man ikke selv har vært der, gøy! Så bra jobba!! :D

Kirsten sa...

Endelig fikk jeg kommet meg inn her, og morsomt å se på bilder. Spørsmål tegn ved den sorte hannen, det er Headmaster, og så skrev du Contessa på Dalmos Isolde. Ikke lett å få til bilder i haller...men du kom godt ut av det.
Jeg vil nå takke for hundehjelp og koselig selskap på søndagen, dagens høydare var nå å få hilse på Zebra, hun er like søt som jeg husker henne:-)

evy sa...

Takk for hjelp, nå har jeg fikset, og håper det ikke er flere blooopere:)
Var veldig koslig, og Zebra hilser og sier det var gøy å bompe litt på oppdretter igjen:)

Prickiga Pojkar sa...

så fina bilder ! innomhusbilder är svåra att ta tycker jag ! så vackra prickiga , tack för att du visar :) jag har inte varit på utställning på jättelänge så det är spännande att få se vilka som är med :)

kram o hoppas ni har varm o härlig sol hos er med :)

Anonym sa...

HEI:) Jeg synes også du har gjort en god jobb her;)) Og lysforholdene inne der er håpløse! Navnene stemmer omtrent med det jeg trodde:)Skal kikke over engang til når resultatene blir lagt på dogweb....;))spent på enkelte premieringer:)

prikkete hilsen fra Line &co, som NOK engang var glad for å være hjemme akkurat den dagen;)