søndag 20. februar 2011

Jepp, det er Jeppe!

Hei Jeppe, jeg tar den pinnen jeg:)
Nå kommer jeg og tar deg, bli litt redd da......

Boing....

Her bruker man potene for å få det man vil ha, fniiis...

Dytte dytte dytte i snefonna...

Danse pinnevalsen:)

Fineste Jeppe, ikke like lett å få en Z som pinnemotstander??:)

Her får ho litt kjeft, det får være måte på snødynking sier Jeppe:)))

Zebra knallfornøyd etter en vellykket dynking av Jeppe, stakkars Jeppe, fniis:)

Nå kommer jeg og tar deg......


Zebra er HAPPY, har jo funnet bestevennen sin. Sjekk de matchende potesokkene:)

Dei dja, bjei sjå tjett i nedå..

Eh heisann på deg også lissom. Jeppe snakker med store ord han, heheh. Fineste venner det.:)


Herlige venner, og Jeppe på vei til atter en snødynking:)
Takk for en kjempekoslig tur, kommer mer bilder senere. Tok faktisk over 1000 bilder, så det ble litt å gå igjennom:)
Og takk for din visdom ang data, så jeg endelig har fått navn på bildene:)



























4 kommentarer:

Monica sa...

Underbara lekbilder men jag är så less på denna snö nu!

Är hon bättre i ryggen nu då hon kan leka? Skönt i så fall kan jag tänka!

Prova gärna att göra en kommentar i min blogg nu, den har blivit återställd nu så kanske det fungerar bättre!

Pia sa...

Härliga Bilder Men OJ vad med snö ni har

Pia sa...

Råtøffe bilder, sjalu på snøen jeg da :D Ser digg ut!

Ida og Jatzy sa...

Hærlige bilder, så ut som de hadde det morro!