mandag 10. mai 2010

NKK.Krsand Dalmatinertispe

Spotnik's Excuse for Extasy- lekker tispe
Fortuna


Furba
Dette var en fryktelig søt Shospot tispe, som jeg koste med.. søtingen

Annabella's Fatima???

Solbo's Holly- oppmerksom på mamman sin ja

Nivea





Zebra i farta

Det er masse venting i ringen, særlig i store klasser

Zebra synes ikke det var så gildt i ringen denne dagen, selvom hun kjente IM..fikk også blå, og den var fortjent. Bare lærte at jeg nok må stille henne selv-så vet vi det..



Zebra

Annabella's Lucy Angelica

Dalmo's Aida the second

Perdita's Addicted to love- nugatti

Napori's Flower Flirt





















2 kommentarer:

team Timian sa...

Så koselig med bilder. Flink er du Evy, alltid gøy å se seg selv og de andre sånn i ettertid..og man kan lære av det også. Så stå på, kjeft på data'n din at den får oppføre seg, for vi er mange som liker å følge Bloggen din :o)

Pia sa...

Faen, nå hadde jeg skrevet en lang kommentar som bare ble lost in space her, grr...

Vel, jeg er hvertfall helt enig med Team Timian, vi er mange som liker å følge bloggen din :-)

Herlige bilder, må si jeg synes det er masse flotte tisper nå! Det er gøy å se! :D