mandag 24. mai 2010

Blodspor tidlig på morran..


Tenkte jeg skulle prøve bare for gøy å gå sporet omvendt vei og se hva som skjedde. Sporet var nå 15 timer gammelt, og det eldste sporet min hund har gått før er vel tre timer- så jeg hadde lite tro på dette, men det er lov å prøve. Tror ikke jeg ødelegger noe!

Jeg la litt nytt blod i oppstartsgropen, henta bikkja, ho var ivrig. Lekte huskey mens ho venta( det er noe som må vekk, er irriterende og unødvendig).

Leda ho til sporet, gikk som en propell, logret og dro på. Første vinkel gikk kjempebra, men så slo ho på noe- en brødskive- og vips var det sporet utav Z sin gullfiskhukommelse. Prøvde å sette ho på igjen, men hodet hang fast i den skiva, hehe. Men på slutten tok ho sporet litt igjen, og fikk en god avslutning. Men det er tydlig at sporet var for gammelt, for stort hopp i læring, uventet belønning:(, og det gikk litt hulter til bulter. Kloven er definitivt kuuuuuull!!!!

Nå har jeg noe å gå etter, så er det bare å lage en plan for å få det beste resultatet.

Vil anbefale å lese bloggen på Amokk sine sider, den siste bloggen er full av gode, smarte og enkle tips.

I ettermiddag kommer Odin da blir det party her- frem til da er det avslapning:)

1 kommentar:

Pia sa...

Dere er flinke!!! 15 timer? Euro sitt var vel 30 min, og det var mer enn nok for han :P Vi har kanskje litt jobb igjen mot det championatet kanskje, haha! :D