torsdag 20. oktober 2011

Foredrag med John Unsgård

Bildet ovenfor er fra en svært gammel hundebok jeg har,og viser en golden og labrador på den tiden. Så utrolig vakre og sunne de så ut på den tiden:)
I går var jeg på foredrag med John Unsgård- Fra ulv til hund.
Det var med Aust Agders dachshundklubb, og var på kringla i froland. Et koslig, men kaldt lite klubbhus:)
Foredragsholderen var en morsom og kunnskapsrik, dog litt kort.( dog er jeg fantast, jeg kunne gladelig sittet i de fire timene han tullet med at det varte)
Det kom ikke frem noe særlig nytt, dog skapte det litt spørsmål om ulv/hybrider, og ulveproblematikken i Norge.
Etterpå var det deilig pizza, brus og masse koslig preik:)
Så var det loddutsalgt, og jeg vant:))))) En kjekk sekk til småturene mine:)
Etterpå hadde jeg en svært fin samtale med John, og han bekreftet mye av det jeg har av tanker om dagen, og vi var stort sett enige:)
Det morsomte var jo at han husket meg og LaVita fra mange år tilbake, da vi møttes på en utstilling.LaVita var jo en dalmasetter, og fikk masse oppmerksomhet fra både jakthundfolk, og andre:)
Synes det er svært gledelig at en klubb kan arrangere noe slikt helt gratis- JIPPI!!

1 kommentar:

Hege sa...

Blir litt sjalu jeg, hørtes da ut som et interessant og koslig foredrag :) Og gratis samtidig...
Og kjempefine bilder av en labrador og en golden, det er slik farge og utseende en golden SKAL ha ifølge min smak :)