torsdag 27. oktober 2011

Diverse fra den siste tida:)

Zebra sånn ho ser ut for tiden- tykk og rosa:)
Nå er det slanking, og mer tur for både matmor og vofs.


Vakkert å spise frokost til dette her- både måne og sol:)
Fra en av våre deilige morgenturer.
Men nå begynner høstmørket å sige innover, og da er det veldig godt med kos
Og man blir lang og tung når det skal koses på fang:)
Fineste lille sovegrisen min:)

Formen er fremdeles stigende og det er jo bra- dog ikke for min økonomi.
Ellers leser jeg uhurovlig mye for tiden. På 11 dager har jeg lest 19 bøker- det er så mye gøy der ute.

3 kommentarer:

Pia & Euro sa...

TJUKK?! Har du slått deg i hodet?! Synes hun begynner å nærme seg normalvekt jeg da, haha! Sofakos er herlig, kjenner igjen stillingen!

Nina sa...

Det lurer jeg og på hahahaha :P du vet at jeg ikke liker lubne hunder, og Zebra går jo definitivt ikke under den kategorien. Synes hun så veldig fin ut her jeg, sikkert uansett greit at hun har litt å gå på til dårlige perioder kanskje? Du skrev det sikkert bare for å få reaksjoner du hahahahaha tulling :P

Casper vil og ha sånn sele, og den skal være rosa!

Carina Josefine sa...

Synes ikke hun så så veldig tjukk ut jeg da :p

Bare flott! :)

Men mer turer sier hun sikkert ikke nei til :p