mandag 15. august 2011

Dyreparken aug 2011

Jepp jeg har en fasinasjon for vann:)
En som vet å slappe av, og nyte sommeren:)
Shetlandsponni, en tøff liten sak, som smalt ut med hovene etter jeg hadde tatt bilde, kanskje den hadde en dårlig man dag, fniiiiiis.
En vakker ku, med enda vakrere farge:)
Så en stripete sløving:)

En liten ekorn like ved ulvene, men det var vel det vi så av dyr i hele den nordiske villmarken:(
En sleip, våt sak som var umulig å få gode bilder av:)
Papegøyen som bor i kardemomme by, pratet fælt.

KARDEMOMME BY er søt og vakker:)

Får helt syden følelse av å være her:)Søt kar, som kanskje var litt lei av å synge sangen,og syntes attpåtil det var litt flaut. Enda søtere,fniiis
Måke som tigget etter mat i kjuttaviga.
Silas

Tømmerenna:)
Så litt løver sånn helt på slutten:)Denne hoppet opp og satt seg i fanget mitt, gresslig søt, men de klovene kilte fælt. Susse kunne den også:)
Åh, nå må du stå opp:)

En fin liten hjort/gaselle sak
OG måker krydde det av...
Denne foten tilhører dette vakre dyret under..


En grei dag, dog litt lite dyr for min del,men har en med barn så er vel alt det andre mer spennende. OG jeg synes fremdeles de har for liten plass og alt for lite aktivisering- SKAM SEG DYREPARK!!!!!
OG pokker så dyr er den også!

2 kommentarer:

Pia sa...

Herlige bilder av fantastisk vakre dyr! Åååå, man kan drømme seg helt vekk når man ser så nydelige skapninger altså, sukk!

Carina Josefine sa...

Flotte bilder! Har ikke vært i dyreparken på utrolig mange år, så dette var koselig å se :)

Jeg vet lite om hvordan dyra har det der, så det skal jeg ikke uttale meg om. Visste ikke en gang at de hadde tiger der.