søndag 31. juli 2011

Blodspor 48 timer gammelt

Sted: Bieskogen

Vær når det ble lagt og i liggetiden: Varmt, vindstille og masse sol

Underlag: skogbunn, og grønn skogbunn

Vinkler: 3

Avhopp: ingen

Lengde: 150-200 meter

Mengde blod brukt: 2dl blandet ut med vann til 0,5 liter

Sporet idag hadde altså ligget i nesten 48 timer, vi har aldri gått eldre enn 24 timer så jeg visste jeg tok et gigahopp, dessuten har hun aldri gått med utblandet blod heller.
Jeg satt henne på, hun var veldig med, og kjørte på de første 50 meter, og så virket det som hele sporet forsvant- hun virret virret og virret igjen, slo noen få ganger, men etter noen få meter så mistet hun det igjen. Virket som hun også gikk mye på overvær. Tilslutt pga mye virring, tett skog slapp jeg lina, så hun surret seg videre på et vis. Men var tydelig at dette var fryktelig vansklig og lite lukt. Når vi kom over til det grønt underlag gikk det bedre, men etter siste vinkel ville hun kunn opp en åskam jeg visste jeg ikke hadde gått på, og jeg så kloven til venstre. Men hun gav seg ikke. Så jeg gikk tilbake i sporet, og satt henne på igjen, men nei trakk opp kammen igjen. Så jeg satt henne på igjen, og nesten dro henne til kloven(jada elendig, slå deg selv i hodet med en avis elendige handler), men ho fant kloven, og det ble hurrameg rundt, og full feiring.
Ho var elendig i sporet, men ho gav seg ikke- og det skal belønnes:)


Etterpå ble det tur i skogen med innlagt badepause- deilig. Er kjempevarmt idag også, blæh!!!

Ingen kommentarer: