tirsdag 28. desember 2010

Kjedelig jul

GOD JUL TIL ALLE SAMMEN; OG ET GODT NYTT ÅR
Deilig å få strekt litt på beina

Hva da følge med???

Jeg leker alene, og hjernen min er alene, tralalalala
Vil du være med å leke??

Jula hos oss har vært utrolig kjedelig. Den har blitt tilbringt på sofa versus badet, og trofaste prikk, har fulgt med.Ho skal ha ros for å ha vært et riktig flinkt like sofadyr. Til en som er vant med to timers mosjon hver dag, ble nok overgangen heftig da matmor tok kvelden med både lungebetennelse, svineinfluensa, magesjuke og litt til. Som sykepleier vil jeg nok ikke hyre henne da hun har noen ekle vaner(som å prøve å spise oppkastet mitt, eller div andre ekle ting). Men som varmepute, og trøst var hun genial. Det hjalp sikkert at hun fikk løpetid den 17 desember.Passet jo greit, så kan vi begynne en god treningsesong litt uti januar.





Ellers så skjer det lite, kulden tar jo alle vedreservene jeg har, godt jeg har snille foreldre. Ellers har jeg fått lest litt, sett alle julefilmer, og generelt ligget mye på sofan, gosj lei ja.





Nå er Zebra og jeg, klar for mer tur, særlig ho. Da ho har blitt noget guttegærn de siste dagene, så her det haukeøyne, og båndtvang- DET ER DUMT DET synes Z.





Vi ser fremover, og håper å holde oss friskere:)





God Jul til alle, og et godt nytt år!!!





2 kommentarer:

Nina og Casper sa...

Stakkars deg, for en kjip jul da :(
Flinke Zebraen, som passer på mammaen sin. Casper har og vært oppkast-sykepleier, hadde nok spist litt om han hadde fått muligheten :D men ble frisk til jul jeg da, heldigvis.

Casper sier at hun baaaaare må komme hit altså!!

Ida&Jatzy sa...

Ai, så kjedelig å være syk i Jula. Håper du blir frisk, Zebra virker som en flink sykepleier, trass i litt rare vaner hehe :)

God bedring, og god jul da :)