fredag 8. oktober 2010

Trenger hjelp til bildevalg:)

1.Et fint hodebilde tatt i høst 2010
2. Kanskje ikke et veldig teknisk pent bilde, men fargene og lysene er vakre synes jeg
3.Rett og slett et fint bilde av en ung, muskeløs hund i solskinn:) Liker bildet, og fargene.
4.Liker virkelig dette bildet, både farge og roen i bildet.
5.Liker utrykket og at det er så nærværende i utrykk.
6.Elsker dette bildet, det hvite, knallsvarte nesen til Z, og fargene fra ballen, halsbånd i alt det hvite.
7.Liker bilder av hunden min i fart, det er noe vakkert med bevegelsene på en dalmis, en frihetsfølelse og glede..
8. Et pent hodebilde, også høstbilde tatt i fjor.

9. Et koselig bilde, og Zebra ser så glad ut.
10. Et skikkelig sommerbilde, løvetann og grønt.

11. Jeg elsker dette bildet- roen og tenksomheten i bildet, og den hvite lille haletippen:)

12. Jeg elsker dette høstbilde, det er fart, og farger, livsglede

13.En skikkelig trett valp på 9 uker, liker stemningen i bildet.

14. Liker fargene i dette bildet, og det frekke blikket til Z, ca 10 uker gammel..
Jeg har planer om å lage et lerretsbilde av et godt fotografi av Zebra, men klarer ikke bestemme meg, kan du hjelpe meg????
Hvilke bildet liker du best??















5 kommentarer:

Pia sa...

2,5,10,11,13 Som du märker kan jag omöjligt välja bara en Jättefina bilder allihop :D
Sen undrar jag vad en lerretsbilde är för något Hi hi Jag och norska Ha en härlig helg

Monica sa...

Nr 14 samt snöbilden är mina absoluta favoriter

emelie sa...

många fina! jag gillar verkligen nummer 12, väldigt speciell och vacker!

emelie sa...

inte 12, jag menade nummer 11, den när hon sitter i vattnet! :)

Ann Kristin sa...

Hmmm, jeg klarer ikke å velge. Synes alle bildene er veldig fine :-))