fredag 15. oktober 2010

Billie Jean Hyena:)

Hei jeg heter Hyena, og jeg er BOSS in this house!!
Avslapping er særs viktig, hele natten er jeg jo på vakt(jakt).

Det er godt med et deilig fang avogtil..
Her er det jeg som steller litt på storesøster, vanligvis gjør hun det på meg, da blir jeg våt, fysj..
Storesøster har den dypeste respekt for meg, hvertfall av og til- når hun ikke driver med geraljabompingen sin:(((
Hun passer godt på meg da, hun søs:).. Ingen andre vofser får være vonde med meg, utenom ho da(bumper, og slammer meg gjør hun:()..
Titt tei!!
Denne har Zebra respekt for!!!

Zebra er litt engstelig for om det faktisk er plass til en liten 1kg pysekatt på fanget mitt også??? Hun ligger jo der:)

Gjør det vel:)
Det er koselig med sofakos:)!!!









1 kommentar:

Pia sa...

Åhhh vilken sötnos fjärde bilden blev en favorit :D