torsdag 16. september 2010

Vi klarte delvis ukesmålet

Vi er litt sånn på apportering vi, hehe..
Vi klarte slalom mellom bena, vi er oppe i 9 skritt, og vi bruker håndtarget, brukte først bare vanlig target, men det ble klundrete med skifta av hender, godbiter osv.. Håndtarget fungerte mye bedre. Shaping fungerte ikke- så det droppet jeg helt.

Apporten sliter vi med, som vi alltid har slitt, og derfor blir det så at jeg droppet den utfordringen. Men grattis til Lola og Casper som tok den råbra!!!

Ellers sliter med dekk,og innkalling. Det er og har vært alt for mye slurvetrening i det siste- flaut- og det går jo bare utover oss selv!!

Nå lurer jeg fælt på hva neste ting blir??

3 kommentarer:

Lola Pagola sa...

Slurvetrening er det mye av her i huset, alltid. *rødme* så kjenner til den, derfor jeg ikke har satt opp noen mål for uken, da føler jeg meg bare ekstra mislykket :P
Spent på hva Pia steller i stand av bilde, hun skrev jo at hun hadde tatt :D

Pia sa...

Haha, herlig bilde! NI skritt? Vi har tre inne, og jeg synes det var en bragd! Haha!

Legger ut euro-bilde om et kvarter, må bare finne ledningen til mobilen. Euro bare stadfestet sitt norske statsborgerskap, ikke noe spennende i grunn ;)

Anonym sa...

Jeg sier bare :) Stå på!!!