mandag 20. september 2010

Trenings søndag!!

I går ble det plutslig trenings søndag, og det gjør jo ingenting:)
Jeg og mine foreldre dro til gartnerskolen, for der skulle det være fruktsalg, loppis og div. Jeg tenkte det kunne være fin fin trening for lille prikk. Fylte lommene med pølse, klikker og en god treningsattityd(den er ikke alltid til stede:)
Og det var tjukkpakka av folk! Bikkjer, barn, boder og folk i en herlig røre. Så her fikk vi virkelig kjørt oss begge to. Men Snuppa viste gode takter hun, og rocket fint med. VELDIG STOLT av lille prikk:)
Så skulle min far holde/gå litt med henne for jeg skulle inn i en rosehage å kikke- og da fikk jeg flashback til La vita. Z lekte huskey og pipeleke hele tiden, og min far fikk en veldig rød ansiktsfarge etterhvert, hmf...
Det her er noe jeg må ta tak i men hvordan???

Z var forstålig totalt utslitt etter denne påkjenningen av folk, dyr, osv. Vi traff også noen hyggelige barn, som fikk hilse, og Z synes det var helt greit. Traff også noen frekke unger, og en som kastet stein mot Z- for det hjelper så godt, grrrrrr:(

Vel hjemme fikk jo ikke Z slappet av, for det var jo en middagsgryte å passe på:), og så var det å passe på at en ikke gikk glipp av en munfull inn i våre munner:), men jommen klarte ho ikke å raide sydrene før vi klarte å stoppe ho.. Nam nam fårikål...

Så lurte K, og Odin om vi skulle trene litt på Hove- så det ble også gjort.
Og det gikk mye bedre denne gangen, var litt mindre folk og hunder, men Odin var mer rolig, mer kontrollert, ikke så hard i bittet, og bjeffet mindre... HURRRRRA!!!!
Z gikk jo bare å siglet på lommene mine, så noen god trening der var det vel egentlig ikke, fliiir..
Men ho var jommen trøtt når vi kom hjem- rett i loppekasse, der sovna ho før jeg hadde kledd av meg, hehe.. Fineste vofser det, og flinke tobente.
Vi tok mindre turer, mer hvile, og for K sin del, litt mer aktivitet:)
Vi er gode mi to:) okei.. Mi fire:)))))

1 kommentar:

Pia sa...

Dere er fliiiinke :D Og aktive! Vi ligger i sengen vi, haaha!