onsdag 18. august 2010

Saker og ting som skjer..

Det skjer ting, bare veldig veldig sent- sånn som internett:(
Ellers skal jeg på kurs ikveld, det blir gøy og spennende, får kanskje kjadda litt også... kyllinghalsene er lagt frem:)
Halsbånda og sele er bestilt og på vei...
Canis påstår at de har sendt meg en pakke, men det er over to uker siden, og hverken jeg eller posten har sett snurten av de.. Det samme gjelder noen id brikker fra down under:(
Ellers trener vi på triks, og akkurat dette går smertefullt langsomt fremover..Får masse andre gøye adferder som jeg får prøve å huske- så kan jeg lage nye triks av de.
Leken sliter vi litt med, hun synes det er gøy med engang, men om det er redsel for smerte, eller om det er smerter vet jeg ikke- men hun gir seg fort, og vil da ikke påan igjen.
Jeg har innsett at jeg må ta et tak i innkallingen- den er god, men ikke god nok.. Da må man øve:)
Ellers har jeg vært på seminar, spennende og lærerrikt. Får bare håpe jeg får diplom:)Er stille dager her hos oss, jeg har begynt på studier, som tar mye tid, og da blir det mye alene hjemme tid for Z. Godt hun har PYSEN!!!
Vi kommer snart sterker tilbake:)

Ingen kommentarer:


Bloggarkiv