torsdag 26. august 2010

Køøøøøøørs hehheeh:)

Okei dagen idag er tydeligvis dagen for å ikke laste opp bilder, beklager det...

Vi var altså med K. og Odin på kørrs igår, vi skulle være forstyrrelser- og det klarte vi med glans.. Litt uhemmet og vilt, men forstyrret gjorde vi:)

Odin derimot var rektig flink, når han bare klarte å holde munn, og det gjør han oftere og oftere.:)
Særlig innkallingen var imponerende, og fvf tilbake til start-f or Odin og K var dette stort- knallbra jobbet begge to.. Nesten så jeg fikk klump i halsen:)
Ellers var det jo flere kjente der..
Jeg fikk pratet så vidt med Emils matmor og hun var strålende fornøyd med dagen- det er deilig med sånne dager når alt klaffer.
Fikk også klasset litt på Molly, utrolig sjarmerende labbisvalp. Hun kom så kjekt mot meg, og hoooppet opp i fanget, og da ble det vilt og heftig- veldig sjarmerende nå, men kanskje litt brutalt når ho veier litt mer.. Jeg skal bli en bedre hilsperson neste gang, jeg ble litt revet med kan en si..
Z fikk også litt sosial omgang- og tydelig at jobben med å få ho til å like fremmede har betalt seg- for hun er blitt en ekte bomper hun:)
Jeg har ikke vært flink nok, jeg er bare så glad hun liker fremmede jeg:)
Men fikk øvd litt på ganske behersket oppførsel på Kenzi sin matmor, som i tillegg skryter av prikken- slikt liker vi:)
Ellers så var hun litt skeptisk til ringbånd- der endte det med at vi jaget ringbåndet- noe som begge synes var litt artig.. Om ringbåndbæreren synes det var så stas??????
Etterpå fikk hun bumpet litt på Siv, og så litt på Elin.. Bumping må jobbes med..
Men tilbake til kurset.. Vi skulle holde oss på sidelinjen, og forstyrre under visse øvelser... Så jeg trente burlek- der er hun blitt mye bedre altså:!!! Kan sende fra flere sider, bakfra og som belønning på lek..Vi fikk også litt bra lek- det er bra. Jeg trente fvf, der er hun for glad og går for langt frem.. i går konsentrerte jeg meg om å bare holde kontakt. Vi trente litt blokk, det var stas som vanlig.
Stå under marsj er blitt veldig bra- kjempegøy.
Ligg- her sliter vi med høye albuer.
Zebra hadde lyst til å jobbe hun, var bare pittelitt ukonsentrert, hehe.. Nala gikk rundt som ei dronning.. Z peste rundt som en idiot....... NALLLLLLLLLA over hele seg..... Fysjom så forstyrret vi ble:).. Igjen jeg brydde meg ikke så mye.. synes bare det er gøy at bikkja vil:)
Så skulle vi være forstyrrelser for de som hadde innkalling- jada forstyrrelser ble vi... Var nemlig min prikk som sto på to ben, og lekte rodeoponni:).. Elin mente at dette var kjempebra trening for Z sin selvkontroll- eller den ikke eksisterende selvkontrollen. Sånn IMPULSER er harde greier:)
Så jepp vi forstyrret, heheh
Men vi gjorde en litt bedre figur på sladretreningen, selvom det var hardt å sitte stille sååååå lenge:)
Når vi var ferdige slapp vi de to skjønne barna våre i ballbinge så de kunne leke litt- deilig avslutning for en gøyal dag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det er gøy gøy gøy på kurs og lille prikken din er virkelig nydelig :) Bumping hører med...her bumpes det for fullt og Kenzi nekter å akseptere at det ikke greit :) he he he Ha en fin helg :)

Pia sa...

Dere er så flinke! :D Skulle ønske det var en del mer kurs og slikt man kunne vært med på i Bergen også... Håper det kommer seg nå når hundesenteret kommer opp :) Du vet, er ikke spesielt superinspirerende å trene med bare oss selv liksom... ;)


Bloggarkiv