torsdag 12. august 2010

Halsbåndkvaler..... HJELP!!!

1. Disse synes jeg var lekre, morsomme og fargerike:) Likte nok de to beste til venstra fra toppen best.
2. Også et veldig fargerikt stoff..


3. Dette er nok en av mine favoritter, elsker fargene

4. Veldig søtt, og mykt i fargen, fine farger. Og jeg er jo veldig glad i sommerfugler:)

5. Dette burde jo nesten Z har, men hun har jo to som ligner, hm??? Er det da nødvendig??
6, Dette var LEKKRT:)



7. Også sommerfugler igjen, fin..


8. Lekker, men tror bakgrunnen er brun, derfor ganske uaktuel..

9. Vet en som har dette båndet, og det er LEKKERT.
10. Også et av mine favoritter, men er det sant??? Kan Zebra og jeg stå inne for denne???

11. Dette er jo bare stilig, men er ganske rotete..

12. Dette er også lekkert, men jeg er egentlig ikke så glad i USA..



13. Minner meg om en sommerkveld himmel, fine sjatteringer, og nydelig blåfarger..











4 kommentarer:

Monica sa...

Gillar 1;ans blå bäst eller nr 10! Vilken blir det?

Nina sa...

Hvor har du funnet disse?
MANGE FINE syntes jeg!

Anonym sa...

Stemmer for 1, 6, 9 eller 13 jeg :P

Anonym sa...

Nr 10,,, hvor får man tak i d?


Bloggarkiv