onsdag 23. desember 2009

Ny Layout og gode ønsker...

God Jul til alle hundevenner der ute(bildet er fra ifjor, fikk ikke noen fine i år). Hyena nekta plent å være med på leken...
Zebra er lykkelig, lykkelig lykkelig..

Snø og venner er alltid en god kombo



Et av de fineste bildene jeg har av ho... Snuppa mi


Fikk litt klager på den fine fargen min, hehe. Så jeg får ordne opp, håper den nye blir bedre.. Dere kan gjerne legge igjen en kommentar, jeg blir glad, og kommenterer så i din blogg..




Nå er det siste innsats med pakking, og julesikre huset, jeg skal feire med brask og bram.. Gleder meg til å tenne ovenen, ha pinnekjøtt, Dronning Mauds dessert og feire med mine fine fine dyr.




Og heldigvis fikk vi HVIT JUL- JIPPI.....




Så GOD JUL TIL ALLE SAMMEN, OG GI VOFSEN(E) EN STOR KLEM!!!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vakre bilder igjen, riktig julestemning. Håper dere får en herlig jul og masse tur i snøen.
En juleklem fra alle oss i Sande:-)

emelie sa...

god jul! :) ja, det var lättare att läsa här inne nu faktiskt.

Strega & Dixie sa...

God Jul på er också! :)