fredag 4. desember 2009

LILLESTRØM-bildeblogg, eller et forsøk på på bildeblogg.. Ble visst ikke så mange bilder, pratet meg vekk jeg....

Tulla- fine jenta, gjorde god figur i ringen..
Og jeg likte Lillestrøm jeg- god plass, fine ringer, masse spennende å se, og fine rasestander(hvor Z var behørig representert, hehe) Så Trude Mosture live, ho var jo pittelita, hehe
Ellers skulle jeg gjerne vært der lenger, men veien heim var lang. Møtte Siv og Kry også, Kry hadde skadet seg, og var derfor bare tilskuer. Ellers var det mye spennende å se på ja.. og jeg fikk jo ikke shoppet, søren...
Veien hjem ble litt lengere enn forventet, men med litt MC mat, og litt god fantasi kom mi oss heim med godt humør..(dog var kanskje sjåføren litt svett i ørene, hehe)

Bibbi- eller Toot's Bibbedi bobbedi Boo...
Timanka's Perfect Collection

Shandor's Cuddley Carmen



9.?????




Nivea





Jilloc's Miss Perfect

Spotnik's Excuse for Exstacy


åpen tispeklasse


7.???

Nugatti og KirstenDalming's IceTea

Perdita's Another Chance
JUBI







Dalnews Diadal Debbie
Far og sønn Prikken og Streken Asterix, og sønnen



Møtte denne søtingen- noen som kjenner han igjen??
Solidifies Addicted to Action BOBBY


JAKOB
Perdita's Counterstrike-pappan til Zebra


Dalmrosa's Toro Bernaise
Casper sjekker ut ei søt jente.. masse fine damer... mente Casper

Casper i farta
TORO- Dalmrosa's Toro Bernaise


Dalmo's Headmaster II



Price Spot's Are you ready

Timian

Timian goblunker..


JAKKO??!!

Perdita's Right on Time





Timian koslig å møte dere også



Jakob- koslig å møte dere igjen..



Det var kjempekoslig å møte dalmisfolket igjen, og få kjaddet litt.. Zebra var hjemme og hadde barnevakt, og hadde det helt herlig, Takk til Silje og K for pass og luft..
PS: Takk til alle som har hjulpet med navn til bildene


7 kommentarer:

Åsa sa...

Første tispehodet er i vart fall kjent, Bibbi.. Toot`s Bibbedi Bobbedi Boo. Og ja der du trur det er Toro er det det.

Åsa

Anonym sa...

Nr 12 (var det ikke det, den hunden med katalognr iallefall) Er Timankas Perfect collection.

Nr 2 er Dalmos Headmaster (II?)

Og det var Jakko ja :)

Ser at jeg har tatt på selen til casper helt feil hahaha, blir jo sååå stresset jeg da! :D Låner de bildene av ham jeg :) (skal skrive fotograf)
Kjempefin blogg, du hadde fått tatt endel bilder da :D


Men du, hvorfor er det flere meter mellom hvert bilde?

evy sa...

Heisann takk for tips, kjempebra. Har nå fikset litt på bloggen, og håper det ser bedre ut nå..

Line sa...

hei
nr 13 er Shandors Cuddly Carmen, og nr 3 er Price-spots Are You Ready:)

Line

team timian sa...

Hei på dere, og takk for sist. var kjempekoselig å treffes igjen, selv om vi savna Zebra.men neste år....sier ikke mer ;0)Masse koselige bilder, ikke så lett da å holde dem fra hverandre, hvem er hvem liksom. synes du er flink jeg Evy.
Vi sees.
Voffz fra Trude. Timian og Mynte

Anonym sa...

Bye bedre nå Evy! :D

Solidifies sa...

Solidifies Addicted To Action. ;) "Bobby".
Og Jakko er Jakko. Prikken og Streken Astrix. Med ny handler. ;)