torsdag 3. desember 2009

Kranslaging, herjinger i Moland med påfølgende Back on Track natt.. BILDEBLOGG

Det var en herlig dag, med klar blå himmel, sol, og med en frisk høstluft. Jeg og Kjersti med barna skulle til Moland. Og vi gledet oss. Vi tobente skulle sanke einerkvist, til krans, og hundene skule gjøre det de kan best. LEKE... Og det gjorde det, i stort monn, og med livsglede. Lar bildene tale for seg selv.....Kos dykk..
Fineste pipiphunden min det tenker jeg..

Hoppetulla mi..


ettermiddagssola..



Kjerringa i hus, nå er det bare å fikse maten- Z er ikke like begeistret for planen..





MEN TYR DA???


Tyr gir seg ikke med en gang da.. hehe iherdig type. Herlig utrykk på han her... lykken er fullkommen når Z kjem på besøk...
Men Z gir da ikke ved dørene, en er da prinsesse!

























































































































Tyr liker å få besøk han, hehe..


































DAME!!!!!!!
































































Tyr synes det var gøy med besøk han..


Fineste Z, er i farta.


Kommer det ingen kjekke gutter å leker med meg snart. Var så fin og ren, med søtt lyseblått bånd på seg, på slutten av dagen var både hun og halsbåndet GRÅE..Men gøy hadde de hatt det.
Når jeg kom hjem var det bare å slenge seg på sofan, slitsomt med tur..
Når vi våkna var jo Z stokk halt på det ene benet, dritt.. Skulle jo reise fra ho til Lillestrøm neste dag, hm.. Hadde fått kennelhjelp også, lufting og mating..Vel jeg tok på ho BOT dekkenet,og vi la oss for natta. Z sov, jeg skulle sove, skulle stå opp om få timer for å få skyss med J og K. Men det er jo som oftest da en ikke får sove. Mange tanker som raste rundt da, røket korsbånd, amputasjon eller avliving- hønemor jeg????? NJei....????
Våkna på natta, gjorde meg klar til å gå, og heldigvis var det ikke antydning til halthet- jippi..
Så da var det å reise til Lillestrøm- men det får bli neste blogg...






























2 kommentarer:

Anonym sa...

*flir* amputasjon ja :P
Håper det går bra med henne nå, Casper hilser og sier det er ikke no gøy å ha vondt fot!

og så mange fine bilder da! Heldig Zebra som har så mange gode lekekamerater :)

Gleder meg til lillestrøm-bloggen jeg! :D

Anonym sa...

Igjen så flotte bilder, så moro å se. men synes Zebra får kjørt seg vel mye av den elghunden. Sett bilder av samme før, ganske innpåsliten kar??
Håper hun tar han litt.
Gleder meg til julepresangen fra deg, har gjemt den for meg selv her ,-))
Kos dere i førjulsmaset.
Klem fra Sande