torsdag 24. desember 2009

GOOOOOOD JUUUUUUL til alle sammen

Så er julaften her igjen, som året før.
I går feiret vi lille julaften som vi pleier med Hovmesteren og Grevinnen, jeg ler like godt hvert år.
Våknet i natt av et forferdelig torden og lynevær, og vips hadde jeg en liten prikke under dyna faktisk, hehe... Men ho tuslet til sin egen seng, jepp her er det luksus, hun har egen seng! Men klokka 06 var det slutt, da kjedet Zebra seg, noe voldsomt.. Og jeg som trodde ho ville ligge i armkroken og kose.. Nei HERJE, phu, neitakk.. Ho fikk et tyggebein, og tuslet tilbake.
Halv åtte ringte alarmen på mobilen, sukk.. Og da skulle vi stå opp sa Zebra. Så da var det ut i pøsregn, og tisse. Etterpå var det julesokken som man får hvert år(jepp er fremdeles et lite barn).. Og der delte vi en mandarin og banan, og så fikk Zebra hjelpe meg å pakke opp en pakke.. Det var så gavepapir og sikkel fløy i alle retninger.. Gosj så gøy ho hadde det.
Da kjente jeg at det var på tide å stå opp..
Så vi spiste frokost, og mens jeg dusjet så herpet Zebra en girlander fra det fine juletreet..
Så gikk vi en tur, men den ble ikke så lang for det var jo ett drittvær, noe Z var ikke videre fornøyd med.. Så vel hjemme herpet hun litt vedstokker, fineste lille rampejenta, fyller jo bare snart to år...fniis..
Så får dykk kose dykk videre, og takk for at dere stakk innom..
Juleklemmer fra edb og Zebra

2 kommentarer:

Anonym sa...

God jul :D Rart å tenke på at disse rampeungene våre nesten er to år ja, det skulle ingen tro nei hahaha
Kos dere videre :D

Anonym sa...

Hei på dere og god jul!
Tusen takk for vakkert bilde av Zebra, nydelig var det. Det satte jeg stor pris på.
Håper dere koser dere og at dere også har fått litt snø, her snør vi inne bokstavelig talt. Hundene elsker det:-)
Juleklemmer fra Sande