mandag 14. desember 2009

En kjekk helg


På fredag ble det mye trening, og jeg ser at selv om jeg har slurvet veldig med trening i det siste. Så er det mye bra grunnarbeid der, og da ble jeg litt gira til å ta det opp igjen. Så hva som skjer fremover- who knows??? Jeg har planer og mål for 2010 det er sikkert. Vi lekte også nesten to timer med Lotus- det er bare gøy det sier Z.

Jeg har jo også fått meg akvarium- så nå har jeg fått meg ny hobby. Gleder meg til å lære og utvikle meg på dette området også. OG har alltid ønsket meg akvarium det har bare vært et stort steg for meg. Jeg har hatt gullfiskbolle, og noen tragiske erfaringer derfra. Som at jeg ikke lar sin kamfisk stå i en kald kald stue i juleferien- Den hadde frosset fast..

Denne gangen skal jeg gjøre det bedre.

Ellers har Hyena det bra, men er blitt mer voksen, er ikke like barnslig. Dog har hun lært seg et nytt triks, å henge i kjøleskapsdøra og hyle- den katten er mer dalmis enn Zebra.

Gode nyheter om Zebra, pelsen er bedre, hva det skyldes vet jeg ikke, men jeg er bare glad til.

Hun er også livliger og mer i humør= mer treningsiver jippi!

Lørdag ble det bare en kort tur, men fikk et rått elgknoke- nam sa Z.

På jobb var det utrolig mye å gjøre, men jeg tror aldri jeg har ledd så mye på jobb noengang- de kollegaen mine er fantastiske. Fikk meg også en ny hårklipp, og shoppet litt. På kvelden lå jeg som et dopa drog. Men leste Mankell sin siste bok- svært god. ANBEFALES

Søndagen var jeg trøtt og sliten- det er jo Z nesten aldri. Så det ble til at vi gikk til jordene, og håpte hun fant en lekekamerat. Det gjorde vi !!!!!

En to års gammel strih.Vorsthertispe lever skimmel, veldig søt jente. Koslig dame som var eier også,. Og hun synes vel at Z måtte ikke bli tykkere, heller litt ned.. MUSIC IN MYE EARS. Og de lekte så godt sammen- var gøy å se. Deilig å se at hun fremdeles elsker å leke. Tror kanskje vi skal treffe henne flere ganger- hun var gøyal. Mens de lekte kom det en fremmed hund, en Canari, gul flott hanne på ca 2 år. Og det gikk så greit, veldig bra at hun får gode møter med slike hunder. Var en fin fin hundedag....

Så da hadde jeg en trett og segen dalmis som lå og snorket i sofan, mens jeg leste ut to bøker, og spiste kyllingmiddag- god søndag.

Idag er det begynnelsen på en uke, så får vi se hva den bringer- det er hvertfall meldt oppholdsvær, bare det er jo nydelig.

Ingen kommentarer: