søndag 13. september 2009

Sofa, sol og tur.....


Grattis til alle som er fornøyd med Stavanger, og trøst til de som ikke er fornøyd..

Det ble ingen stavanger tur på meg i år.. Jeg fikk øreverk- takk snille mamma som fiksa antibiotika- det hjalp. Så Monka måtte sitte på med de andre som reiste bortover- men det har gått greit.. Gøy at Zumo gjorde det bra i dag, det er gøy..

Selv har jeg inntatt sofan, med godteri, lapskaus og stort pledd.. Heldigvis har den nye versjonen Zebra- gjort til at hun gjerne deler sofan i ro og fred med meg..

Hyena og Zebra går utrolig gått overens, de leker gjemsel ,og sisten- er noen ganger jeg er redd innbo skal gå tapt, men har gått bra til nå..

Vi har trent litt lydighet, og det går fremover, dog sent, hehe.

Men idag var Z sin tålmodighet slutt, og hun ville ut i solen.. Heldigvis sendte Silje sms, og jeg gav meg lykkelig ivei til Tjenna med ho og Sancho.. Det gikk ikke fort,, men det gikk..

På veien møtte vi en fra lydighetskurset, wheaten på 8 mnd. Sancho hilste først,og siden ho virka som ho synes han var litt mye, slapp ikke jeg Z. Ho ble litt tøffere etterpå, og jeg spurte om å jeg kunne sleppe Z, vel vitende om: hun er snill, men vill.... Og det gikk så det suste.. Vi gikk derfra med to skitne lykkelig hunder som gjerne ville leke mer, hehe.. På Tjenna var det MYE folk, ponniridning, og andre hunder.. Z la seg ned og kikket rundt.. Hadde ikke skjedd for noen mnd siden.. Noe positivt er det jo med den nye"trege" hunden min..

Nei nå kaller sofan, må sove litt... Kos dykk videre..

Ingen kommentarer: