torsdag 3. september 2009

Gulljenta mi...





I går var det merketaking i agility på klubben. Og jeg tenkte jeg klarer vel bronsemerket, hehe.

Så jeg og Silje reiste utover, og jeg hadde litt nerver, men jeg skulle vel klare bronsen.

Hindrene var satt i en ring, og på bronse var det: hopp, hopp, tunnel, bord, hopp,hopp, hjulet, hopp.. Det begynte ikke bra, hun tjuvstartet, reiv første hindret, i andre start stakk hun rett for tunnelen. Men siste runda gikk ho knall, rett igjennom hjulet på første forsøk, flinkeste jenta mi..

Så plutslig var jeg meldt på sølv, og her var det i tilegg felthindre..

Det første som skjedde var at hun stjal en bolle rett utav en dames hender- jeg bare sto og måpte.. Beklaget så mye, men heldigvis bare lo ho.. Godt at dalmiser har det rykte de har..

Så jeg startet, gikk bra til bommen, der misforsto jeg, så jeg tok det en gang til, så skar hun ut til publikum for de spiste jo mat, men kom tilbake heldigvis, og resten av løypa gikk bra. Og det går så fort!¨

Tveket lenge på gullmerke, for der var slalomen med, og den har vi ikke inne, men så sa de andre ta det som trening. Så jeg gikk ut på banen, kjente litt nerver her.. Satt avgårde, alle hindrene gikk bra, hun stakk ut for å hilse, men kom kjapt inn igjen, tok resten av hindrene strålende, og på tredje forsøk klarte vi slalomen JIPPI.. gosj jeg var fornøyd da altså.. jippi hunden min. og meg!!!!

Så for å feire gikk jeg og Silje tur på Hove i en time, i solnegang..

Dette var morro, kjempegøy

Og så har jo jenta mi fått ad og hd resultatet- fineste bokstaven: A!!!!!

Idag har vi gått tur på Mørløs med en noget "muggen" Monka, men vi kom oss jo tørre rundt=)

2 kommentarer:

Anette, Phoebee og Susie sa...

Gratulerer med super duper A´er!! :o)
Og grattis med alle 3 merkene, dere var så flinke atte :)

Veronica og Alisha sa...

Så flinke dere er, både hund og eier! :) Super søtt bilde av Zebra over hinderet :)