tirsdag 11. august 2009

Mørløs, bading og lek...

Husk fotograf... Og denne fotografen er noget trett for bildet kommer også senere..

Bitten kan blåse bobler hun.....

Tilogmed prinsesse"vil ikke bade" kunne bade litt idag, dog i stor avstand fra de gale flattene...


Søt prikkefrøken.....


Chan var som vanlig ekstatisk over enhver mulighet til å bade..





Lille Chanemann





To gode venner- og det var slettest ikke lett å sitte i ro.. Men hva kongler kan utrette- heheh





Bitten synes dette var litt kjedelig, for vannet var jo helt der borte...







Mamma- kan jeg ikke bade da...








Var ikke helt lett å sitte stille på ditta bordet...
HUSK FOTOGRAF
Var en veldig koslig tur, og det er deilig med en skikkelig morratur...
Idag så jeg igjen tegn til at hun er veldig stiv, så jeg ringte til Renate,og hun kommer så ser over hun imorra..










1 kommentar:

Anonym sa...

Hei snuppa!
Tusen takk for en herlig tur og takk for flotte bilder. Du er veldig flink!! Gleder meg til nestegang!!

Klem fra meg og megasleik fra to slitene flatter!!! :)