fredag 12. juni 2009

Tur i bieskogen og badetur på kvelden....HUSK FOTOGRAF...

ÅH du spruter...
Here I come


Sjekk halen til Zebra- stilig..

Baywatch jenta mi...
HUSK FOTOGRAF



Fine vover..




Leke Chan?? Sorry Snuppa litt opptatt her...






Alle tre i full fart..





Gamlefar i action..
















Skal du snart kaste- damen???











Hold tunga rett i munnen nå, Steven..








Er det en delfin eller Chan??

























Leke Chan???













Retriverene i farta..















Heile gjengen i farta..














Mer pinne mer pinne.. kast da..



















Måkene var nysgjerrige, gøy å ta slike utfordrende bilder..

































Nå Chan, skal jeg dynke deg, siden du er så lite opptatt av meg, Prikkeprinsessa....



















Susse kjærsten min Chan..




















Juhu- Chan??



































Nå kommer jeg og tar deg Steven..























Fineste jegeren min... Godt med en peilepinne..
























Forstyrrer Steven litt.. hehe..




Badeturen var på Hove med Bente og Steven og Hilde og Chan, var deilig å bade litt,og utfordrende å ta badebilder i dårlig lys..








Før på dagen var jeg og Monka med bikkjene en tur i Bieskogen, kjempekoslig tur. Og det gøyeste var at Zumo tok jo helt av, og ville leke hele tiden, gale hunden.. Når vi kom ned på jordene igjen, var alt jeg og Monka kunne si: Fasiken, vi glemte kamera!!!!!




de tok helt av, løp som gale.. Helt utrolig gøy å se på....







Ingen kommentarer: