torsdag 18. juni 2009

LAAANG blogg

Fredag 12 juni
Vi var i de frolandske skauer og fikk massasje. Passingen er ikke blitt bedre.
Lørdag 13 juni
Vi var på Hove og trente sosialisering, mens Zumo trente agility
Søndag14 juni
Vi var på Jarlsberg Travbane, skulle stille Zumo, vi var jo litt spente da.. Men med litt diskre??(nja) dobbelhandling fra min side, gikk det veldig BRA, fikk CK, JIPPI.. Godgutten til tante det..
Zebra fikk trent masse burtrening, kjøre i bil og være småsosial.. Møtte en veldig snill stor pyrregutt- han var skummel han, fysj. fysj.. Er så teit på oppførslen sin altså, fjolle..
Kjøreturen gikk greit, selvom Monka prøvde hardt å gi meg et infarkt med tutinga si, heheh.. Sjekk ut knokkelbeinets blogg..
Mandag 15juni
Zumo er på besøk hos meg, og her går det unna.. De leker enormt mye, og kliner mye i sofan.. Skikkelig gode venner, herlig.. og Zumo pikser på Zebra- det er ikke vanlig, hahaha..
Og når jeg gikk tur med de, fikk de løpe løs på jordet,og de tok helt av, hadde det kjempemorro.. Og jeg blir fasinert av farta de firbente kommer oppi..Tror han hadde det ganske greit hos meg. Når de i tillegg fikk varm ferdigstekt kylling var nok livet ikke verst..
Begge to lå i senga hos meg om natta,og det var varmt, gosj varmt ja.....
Tirsdag16 juni
Zumo er her fremdeles, og de leker like herlig.. Deilig å se at de kommer så godt overens. At Zebra tar en blowjob på Zumo, er ting jeg skulle ønske jeg ikke fikk se.. jukk
De fikk en god time på jordet,og de lekte like heftig, og senere masse i sofan.
Han ble henta sent på kvelden,og det var nok godt å se mamsen igjen....
Han har desverre fått et utslett hos meg, og jeg aner ikke hva det kommer av.. Kanskje haner er allergisk mot Zebra????:(
Onsdag 17 juni:
Var på jobb, så ho fikk sove ut.. På kvelden var vi hos Skauen hundemassasje igjen.. Z var mye flinkere, mye roligere, selvom det er utrolig kjedelig å være i ro så lenge.. Ho sovner ikke under massasjen ennå, hehe.. Men ho var løsere i musklaturen..
Zumo var kjempeflink- godgutten.
Torsdag 18 juni..
Fikk en liten tur på morran, var stiv og støl.. Ho veier 28KG
Kl 12 fikk jeg besøk av en ostopat som skulle sjekke ho for låsninger i ryggen.. Det endte med at jeg fikk nåler i meg, og det var ikke godt for å si det mildt.. Etterpå kikket hun på Z,og konstanterte at hun hadde underskudd i blære, lever og hjertesekk??????????.. Så ho fikk litt tigerbalsam under en av potene- for de kan ikke bruke nåler på dyr..
ho ble veldig trett og sløv av det, og virket veldig døsig. Når hun da skulle ta låsningene fant hun en på hver hofte og en midt mellom hoftebena.. Ho slikket og siglet mens det foregikk, men det var visst helt normalt. Det stemmer med termografbildene.. Hun kunne ikke si om låsningene var nye eller fra gammelt av- men ho trodde ho hadde fått løst de opp..
Så nå gjenstår det bare å se, foreløpig passer hun fint, hehe.. Begynner hardt å tro at det hele er en prinsesse dille...... HMF...
Ikveld skulle vi bare slappe av, men plutslig står det et tantebarn på døra, sånt liker vi..
Så etter litt forsiktig introdusjon, ble lille Oding(4kg) rektig så tøff i nesa.. Så de lekte fint sammen de.. Men helst når hun lå nede, hun var en stor hund!
Var utrolig imponert over Zebra som var flink og hørte etter, klarte å ligge rolig med en spennende valp flyende rundt her.. FLINKE PRINSESSA MI...
Men nå er mi skutt her..
Bilder og mer info kommer senere...

Ingen kommentarer: