onsdag 20. mai 2009

En liten hilsen fra oss


Siden internettet mitt har tatt kvelden, får jeg skrive noen ord fra jobb- vet ikke om det kommer under dårlig arbeidsmoral men men..
Har masse bilder jeg vil legge ut, men de kommer vel engang..
Zebra lever, og er rektig glad og pigg, idag har hun tilogmed klina med Lotus, tre uker siden siste- alt for lenge... Er en nytelse å se de sammen..
Sårene i potene gror, selvom det tar uhorvlig lang tid.. Men naturen har sin egen tid.
17 mai er over, og grattis til alle på etterskudd- for min del var 17 mai var våking og være sykepleier.. Zebra fikk nemlig masse feber,og var helt oppi 40,6 på det meste- da var det spyling i dusjen, og isposer som hjalp- dyrlege på telefonen, og hjertet i halsen.. Men vi klarte kneika. Men hvorfor hun fikk feber det vet ingen, jeg er bare glad den er over.
På 16 mai vant jo sjarmtrollet for Norge- heia Alexander.......
Nei, nå skal vi ha softis her på jobb, kos dere videre..
PS: glemte jo helt å takke Monka for samarbeide i går.. Vi koste oss vi der vi øksa oss igjennom 80kg vogh, så kjøttbitene fløy,og helsa sånn pittelitt i fare.. Vi er vel ikke drevne med øks noen av oss.
Ellers fikk jeg i tillegg kost meg med 15 kg kyllinghalser, som igrunnen var greit- helt jeg fikk det for meg at de minnet ekstremt mye om små peniser- da var det bare ekkelt.. Zebra elsket de,og knasket lykkelig ivei...
Godt at frysen er fyllt opp...

Ingen kommentarer: