fredag 3. april 2009

Uka som har gått... forskjellig..

Fineste Flate Fia, ser dere hvilken serie som går på??? Hint- det er noe gult...
Er ikke bare kalenderen min KUUUULLL????
NB: husk 1. april tok jeg flåttmiddel på Z..

På mandag var det kurs igjen, og det ble ingen tid til lufting eller oppvarming, men pytt.. I tillegg ble vi flyttet til en ny plass, hvor vi kunne se alle de andre på kurset- wow... ingen lett utfordring nei..Men Snørra tok det med stoisk ro(hahahah), og fungerte utmerket.. Vi fikk til en knall bra STÅ under marsj, kjempebra.. Lineføringen går også veldig bra, vi har strekt veldig bra på den nå, og hun har gode vendinger.. Dog skyver hun ut rumpa, men har en plan for å få det vekk.


Ellers ble hun veldig betatt av Cairnen som sto ved sidan av oss, den var nemlig kjempekul,og like leken som Z, hehe, e slet litt da..


Lekse til neste gang er apport- nja.. sukk her sliter vi..


På slutten gav jeg opp,og ho og Cairnen tok jo helt av, forstyrra vi de andre, neiiiiiii- joooo...


Men var veldig fornøyd med lille tuppetroll..


Etter kurset slapp vi lille prikketroll med flattklanen.. Mofasa klarte tilogmed å bite ho i fua, hahaha..


På tirsdag fikk jeg rikstv, lykke.. Ja jeg er overflatisk og grunn- men jeg elsker alle kanalene.. Så nå er hete Henrik historie,og Flate Fia er kommet i hus.. og Animal Planet er på...


På onsdag møtte vi Lotus og Kjersti som vanlig, og det er så herlig å se hvor godt de går sammen, hvor stor glede de har av hverandre.. Blir helt rørt jeg..Og Kjersti er en herlig venn.


Torsdag var en rolig dag, litt trening(gosj vi sliter med apport). Og så la jeg et blodspor til Snørra, på ca 100 meter, rett linje med sving.. Og lot det ligge i hvertfall en halvtime. Hun har aldri gått så lange spor, hverken i tid eller avstand.. Og hun gikk fantastisk:))))))


Og sliten ble hun også...


Idag fikk vi en deilig tur med Silje og Sancho, og vi fikk babybesøk.. Og jeg fikk en kul julegave(jada litt sent).. Kalender med bobleplast- jeg elsker den....


Bildene over er Flate Fia og kalenderen min..

Ingen kommentarer: