tirsdag 28. april 2009

Trekkhund på stoff????

Er ikke så ille som overskriften sier..
Ble tidlig imorres vekket av en telefon. Er da en mann som skal gjøre noen reperasjoner på pipa,og lurer på om jeg er hjemme. Hvorpå jeg utbryter: Nå- men jeg har ikke klær på meg!!!!!
Gosj- jeg er så blond noenganger. Men fikk hevet på meg klær, lufta bikkja,og på med skjerm, mens såret fikk lufte seg. Fikk så husmorånden over meg, og skulle til å vaske golvet- fikk jo folk på besøk. Lite vits i, var lissom en feier som kom da, ikke en middagsdate. Gosj. Utrolig går fra blondine til blond husmor på få minutter- skal ikke være lett. Men pipa ble nå reparert, heldigvis.
Monka kom og plukket oss opp. Etter en kjapp tur innom for å kjøpe oss mat, som ble pølsegryte og fiskekaker kl 9 om morran, var vi klare. Tok en tur til Hove, skulle gå tur med Zumo alene tenkte vi, mens Zebra trente bilbur. Men pga sol og varme turde vi ikke la ho sitter der, så begge bikkjene i bånd og ut på tur.. Prikken var jo høyt og lavt,og over alt.. Og trakk som et uvær, heldigvis byttet jeg og Monka litt på det- for det var ikke akkurat lett. Og ikke kunne jeg trene gå pent siden jeg ikke hadde noen belønning,og dessuten var hun så høy at det hadde ikke nyttet. Men e tror hun synes det var herlig å være ute på tur igjen. Hun var en lykkelig puppy med litt halt ben,og en sølete bandasje. Og før vi gikk tur var vi en tur innom Hoves Sommerfuglpark- anbefales. Utrolig sted, er en liten jungel midt inni et hus,og sommerfugler er overalt, og det var kinesiske dvergvaktler der, veldig søte.. OG vi så den eneste blå øglearten som finnes i verden- utrolig vakker og stilig.. Anbefales!!!!
Etter dette skulle vi bare innom Stoa og kikke på litt stoff- hehe.. ingen god ide fant Monka ut.. For edb gikk jo helt amok der inne.. Og om tid og stunder blir det fem nye halsbånd utav det, spennende!!..
Ellers går det mye bedre med såret til Zebra, og hun virker mye mer aktiv og har nok ikke særlig vondt lenger..
Nr til NKK er kommet, er jommen ikke lenge igjen.. hjelpes....Men gleder meg også

Ingen kommentarer: