søndag 5. april 2009

Sliten Zebra


Idag har været vært fantastisk,og våren har kommet. Krokusen har sprettet opp, løvetannen smiler blidt. Og sola varmer og gir fornyet energi..

Vi har vært på lang tur i Arendals gater og smau, herlig,og godt trening for Snørra.. Ble en lang og fin tur tilslutt, på nærmere tre timer.. OG før vi fikk slappet av kom Monka og Zumo på døra- slikt liker vi.. Og var tydelig at Zumo var savnet ja, han ble behørig antastet,og overfalt av en overlykkelig Z. Vi tobente som ikke hadde fullt så mye krefter igjen gikk rolig tur på Biejordene, mens småknottene løp rundt som to virkelig våryre hunder.. De storkoste seg.

Ellers skal jeg slappe av, se tv, lese en bok, spise kalkunbiff(spennende aldri prøvd før)..

Igår skulle jeg bare en rolig avslappende tur på jordet, men der møtte vi jo Shira, en 8mnd collie, og så ble det en god skogstur istedet, fliiir.. sånn kan det skje gitt.. Men deilig var det.

Påska er mer eller mindre uplanlagt, men det blir vel noen gode turer. Ser at det ikke er meldt fantastisk vær, og det er helt perfekt- da er det nemlig ikke så mange vanlige mennesker ute, hihih.. Så kan vi andre bryte båndtvangen,og kose oss.. Fliir- jeg slem?????

På langfredag skal jeg være sosial,og har fått barnepass, deilig.. Da er det kun meg som skal være i skuddet uten å tenke hund, tid eller luftings- det skal bli helt herlig.....

GOD PÅSKE TIL ALLE

2 kommentarer:

monika sa...

Takk for en koselig rusletur i dag!!

anette,phoebee,susie sa...

Hehe..båndtvang er oppskrytt..! ;o) Så du er ikke slem en plass! ;) Har forståelse for båndtvangen asså, men alt burde ikke være så firkantet..
Mi prekes!!