torsdag 9. april 2009

Masse tur

Hør nå her drittunge, ligg unna pinnen!!!!
Like etterpå er de bestiser.. Zebra vet at det er mye lyd,og lite action..

Fineste vofser det...


Denne påska har handlet om tur, masse tur.



Deilige turer..



På tirsdag ble det tur med Silje og Sancho, Det var utrolig koslig,og slitsomt..



Det begynte så fint, vi skulle bare en liten koslig avslappende tur i Birkenlunds lysløype. Det begynte så bra, hehe.. Lite folk i løypa, hunden koste seg,og vi kjadda.



Så sier Silje, du skal vi ta en ekstraløype eller?? E følte meg i storform,og sa jajaj..



Så vi gikk, og gikk, og hoppet over bekker, søle, pinner, trær, dammer, surfebrett, osv.. Og det var kupert, og hardt, låra brant, pusten gikk, og jeg var glad for pustepausene.... Silje var sikker i sin sak i begynnelsen, men begynte etterhvert å tvile,og jeg begynte vel strengt tatt å tvile litt på ho.. hehe.. Stifinner Silje gikk på en blemme der, hahaha.(måtte bare mobbe litt). Men vi kom oss ut på hovedløypa igjen, og gikk stille hjem.. Men det var en utrolig deilig tur, og jeg koste meg.. Selv om jeg ble døsliten, men er godt det også av og til.. Vofsene hadde det storartet..



En tur som skulle bli på rundt timen, ble godt over tre timer, hehe...



Z lå som et slakt resten av dagen. Fineste voven..



På onsdag skulle vi prøve på en ny tur, med de samme vennene våre.. Og denne gangen tok vi Storesand, der er det umulig å gå seg vill.. Og siden vi hadde gått en lang tur dagen før, var dette bare en kosetur.. Den ble på to timer,og det var inkludert kvikklunsj, appelsiner, og litt "lete etter mamma i skogen". Z og S elsket det.. Takk for kjempefine turer..



Idag har jeg vært hos mamma, og utenom å spise en deilig kyllingrett, gikk vi også tur. Jeg gikk med magebelte og strikk, det gikk ikke kjempebra, men tror med litt øving at det kan være smart.. Blir ikke så mye rykk.



Men det var rolig tur, vi plukket blåveis, hvitveis, løvetann.. Vi traff en sort curly som hette Salto, de lekte så fint, gøy at hun møter nye snille hunder. Vi traff også Christian med kone, og Baghera en GS.. Kjenner de fra før i hundeklubben.



Når jeg kom hjem, var det tur med Anette og Phoebe som gjaldt, og det var stas. Vi gikk en koslig tur i Bieskogen, og vofsesene fikk virkelig kjørt seg, De går så fint sammen.. helt herlig å se på. Så nå har jeg en skikkelig trett hund, som har spiste seg god og mett på kyllinglår..



1 kommentar:

anette,phoebee,susie sa...

Heisann!
Takker for en koselig tur igår :) Himmel å skitten Phoebee ble.. Men da hun våknet opp idag tidlig var hun like rein igjen - kjekt med selvrensende hund..hehe..;)