tirsdag 24. mars 2009

Mandag kurskveld nr 3

Denne gangen var det lite dramatikk, og like greit var det.
Hun var veldig flink, og viste vel at jeg kan "presse" henne litt mer enn jeg gjør. Gøy at hun responderte så bra på bare ros, selv om det var i klart mindretall av belønningene.
Leken må bli bedre, mye bedre, men er klart forbedret. Hun holder hardere, lengere og er blitt flinkere til slippkommando.
Ellers var det veldig mye lineføring, og der detter Z ut, det blir for mye gjentakelser, og for stivt. her må jeg gjøre en innsats for å gjøre det gøyere- ellers bra.
Bli- satt veldig bra, meget fornøyd.. Der overrasket hun positivt.
Jeg må jobbe mer med selvkontroll, der er hun ikke så bra- Z i et nøtteskall..
Men mye min skyld også, jeg lar henne treffe og leke med andre hunder i pauser,og før kurset. Jeg synes fremdeles at sosialisering, og at kursene er gøy, er viktigere enn at hun er kun fokusert på meg- det er en utfordring...men det kommer...
Ellers så var det sosialisering på høyt plan i går, morro...
Møtte:
BT- like kul denne gangen
Chan og flattklanene alltid like morro
Phoebee, herlige morro
Airdale terrier, spennende
Pappillion- liten sak
Kevin- fysj som han knurret og bar seg når han hadde pinne da???? Z ebra var rett og slett ikke sikker på den fyren
Ellers fikk hun hilse på masse mennesker- like viktig det.
Lurer på å ta merket- men gosj og gru.... vet ikke....

Ingen kommentarer: