mandag 30. mars 2009

Hallo alle sammen

Nå er det like før jeg går hjem fra jobb, etter en hektisk og lang dag.. Nå er det komper og dressurkurs som står på programmet.
På fredag fikk jeg og Silje en fin tur med vofsene i Biekskogen, helt herlig.. På lørdag jobbet jeg,og så var det pålagt hvile dag for to og firbente.
I går var vi hos mine foreldre, og hadde lammested,og gode naboer på besøk.. Z sjarmerte som vanlig.. Gikk også en tur med mine foreldre,og det var koslig, selvom det var noe uenighet av båndkultur,og humor....
Ellers så har jeg fått meg flatskjerm, noe som fører til radikal ommøblering av min kjære stue... Men snart får jeg AP så da skal jeg vel klare litt ommøblering..
Litt sårt at Hete Henrik skal forsvinne, han har vært med meg så lenge,og gitt meg se enormt mye av glede- ja endog lykke.. Vi har holdt sammen i 10 år, og før det hadde han en litt ulykkelig barndom hos en alkeholiker... Tror han har trivdes hos meg... Vi lyser fred over hans minne...

Ingen kommentarer: