tirsdag 9. desember 2008

Noe som lignet et Canistreff- men

flere bilder fra turen sees på : http://knokkelbeinet.blogspot.com/
da hadde det hjulpet hvis folk gadd å møte opp, det gjorde nemlig jeg og Monka i -4kuldegrader..

Men vi hadde det fint vi, vofsene løp og lekte,og var rektig på humør.. Vi tobente fikk sladra oss tomme(nuvel)..Det var kaldt, og godt med skare, det fikk potene til Zebra erfare(mer om det senere)..

når vi skulle dra, bestemte vi oss for å ha hundene å løse å bare gå i hver sin retning.. Zebra dinglet med meg, men Zumo ble stående veldig uviss- dette var ikke lett.. Mamsen dro den veien- men bestevenn Zebra den veien- hva skal en barsk whippetgutt gjøre..

forteller jeg slutten hvis jeg sier at jeg gikk og hylte av latter????

Drit i mamsen sa Zumo- jeg vil bli med Zebra hjem.. Etter heftige latterbrøl ble det til at mi måtte møtes på halveien.. Tante Monka som var pittelitt pissed, koblet pøbelen , og så gikk vi hvert til vårt..


Vel hjemme, var det Zebra på rommet sitt, og jeg på jobb..Etter jobb fikk jeg shoppet nesten alle julegavene- deilig..

Vel hjemme var det full "musikk" med lydcd, ho vører den ikke.. er bare ekstaforsikring mot nyttårsaften..Stekt kompe,og julepølse

Så var det potepedikyr- neglklipp.. sjekket de godt, smørte tottene godt og på med potesokker...

Og jeg fikk dagens andre latterbrøl når tuppa tappert prøvde å bevege seg med fire poter innpakka- heheh..

Etter slike bruduljer sovnet vi på sofan begge to...

Ingen kommentarer:


Bloggarkiv