lørdag 20. desember 2008

i de frolandske skauer......

her blir det stretchet litt.. Maylin fra Skauen hundemassasje(det navnet passet godt, for det lå inni skauen)..
Du damen, vær nå litt forsiktig med de lekre låra mine då.. Monka: dette er ikke min mest flatterende vinkel jeg viser nå....

Var utrolig imponert over Snørra, som lå rektig så fint, i laaaang tid.. Ble vel noe utålmodig, men med litt kos og stahet-gikk det så fint.. Ellers var hun bare lykkelig....MI kjem igjen.. Heldigvis fant hun ikke noen store ting, litt småknirk som ho antar skyldes vekstfasen. Hun fant heller ingen låsning- men hun var litt støl i bakparten,og hun legger ikke jevn vekt på begge ben..
Maylin er jo kjent fra Norge Rundt med Saueflokken sin, så mi måtte inn å hilse- og de var noen kjekke sauer, og Zebra var rektig nysgjerrig, og vil nok helst inn å sjekke ut litt til..Takk til Maylin- fikk noen deilige ullsåler fra Frida(ene sauen).
så etter en så fin dag ville hun bare sove- blir utslitt av å bli knadd. Virket ellers fornøyd..
Jeg var ute på kveldne å spiste med min Ex- syklubb, hehehe.. Veldig koslig.


Ingen kommentarer:


Bloggarkiv