søndag 14. desember 2008

Det er fjortende desember i dag..

Har i grunnen ikke så mye å skrive om idag..
Zebra er litt mykere og bedre i ryggen, det hjalp med en hviledag.. Men idag var hun på spasertur med pappa(som hadde brodder på), og han kunne rapportere at det var så glatt at hun datt hele tiden, og ville bare hjem.
Ellers er hun sedvanlig daff for tiden,og det smitter over på eier(sukker).. Men nå er julekort skrevet, alle presangene kjøpt inn.. Men ikke annkommet ennå- søren klype... Det er dumt med å handle på nett.. Jeg skal også lage noen julegaver- det er gøy. Og jeg skal bestille fremkalling av noen bilder..

Er kjempekjekt med digitalkamera, men en glemmer jo å fremkalle, sukk....
Ellers var monka her en stund,og mi hadde svære sjau med å finne det perfekte "it" til julegavene våres.. Så får vi som om vi har lykkes..

Fikk en trivelig telefon idag, fra IM- som kommer på besøk i romjula- JIPPI.. MI gler oss sykt....
nå burde jeg være flink å legge meg, for da blir jeg mye gladere i morra tidlig.. Så natta..

Ingen kommentarer:


Bloggarkiv