mandag 11. februar 2008

Syk og pizzakveld

I stavanger sept 07, vant sin klasse
Da blir vi skikkelige glade, og feirer med en løpetur på stranda
Jeg vinner fordi jeg alltid får min skjønnhetsøvn
En av minusene med å være mye syk, er at en blir så lite sosial. Så idag tross sykdom, skulle jeg på pizzakveld. Venninen min M hadde frista med en ekstra tvist på på pizza, og jeg elsker mat. Der for endte jeg opp på pizzakveld, hos M, og H var der også, veldig koslig. Fikk også sett det nyinnkjøpt huset til M, et veldig lekkert hus. Med god plass, og deilig veranda.

Zumo var jo som alltid en gentleman, og delte villig ut kroppshår og kyss...

Nå er det agnes og jon blund som venter.

Quila er litt snurt for at hun ikke fikk være med, så jeg setter inn et bilde av gojenta mi her.


Ingen kommentarer:


Bloggarkiv