fredag 8. februar 2008

Mørløs og sengeliggende

En søt og følsom gutt!
To gode venner på paradis på jord. Bore stranda.....
I dag dro vi til mørløs, men pga veien ikke var måket, måtte vi kun gå langs veien. Vofsene storkoste seg, hvertfall Quila, ho fløy lavt. Zumo skjønte kanskje at det går ann å løpe unna gale Quila, men han turde ikke helt å gjennomføre det. Merker at han er blitt litt mer klengete, og passer seg litt for Quila. Ho leker litt unødvendig tøft, og han er ikke kjempebegeistret for det. han er jo en søt, følsom gutt. Godt han kan ta igjen, med å pisse ho litt på hodet. Sjarmerende.

Følte meg litt tufs på turen, og nå ligger jeg godt under dyna, med forkjølelse og øreverk. Heldigvis fikk jeg luftet Quila før jeg ble liggende. Så nå ligger hun rett ut, under dyna, er jo litt kaldt for en prikkekropp. Deilig å ha en venn en kan dele dyne med, og alle nysa.

Ellers kan jeg jo ta Pollyanna leken: jeg er glad for : Tequila, deilig tur, og at jeg har smertestillende. Hehe.

Skulle egentlig hatt besøk av en god vennine, jeg hadde gledet meg, men pga sykdommen avlyste jeg. Håper det ikke blir lenge til neste gang vi kan møtes.

Bildene er at de to gale vennene.Ps: å være syk er vel en god unnskyldning for å lese klisseromaner, hehe

Ingen kommentarer:


Bloggarkiv