torsdag 28. februar 2008

Her er vi igjen

ho begynner å bli mer husvarm, og sofan er helt herlig. Vi har også lært at visse lyder betyr visse ting...
Ellers har nettene blitt bedre, er kun en gang pr natt, og en grytidlig. men en morrafugl er ho.

Stilig leketøy? Måtte jo ha et passende leketøy med det navnet.
Jeg har klikket litt, kun for å få inn klikkeren, og vi har trent litt innkalling.
Synes det er litt vansklig for hun blir så fort lei, og mett, må definitivt lage mindre godbiter....
Juhu, mamma jeg kommer, får jeg godis da???
Ute har hun vært ganske lav, og brukt litt tid på å bli trygg, men vi har kommet 50 meter fra huset, og hun blir stadig tøffere.....
Igår fikk vi besøk av pappa, når han bare satt seg ned var han kul, jippi, menneske.
Senere kom jo Karin innom hun var også gøyal, men da var hun så overtrøtt at hun bare fjaset(zebra altså). Men jeg tror hun sjarmerte begge to. Selv om K synes hun hadde lite hode og en diger mage.... Kan vel igrunnen stemme....
Etterpå skal vi til byen, hm,jeg må bare være positiv og tenke at dette er en gøyal utfordring..... Og at dette har hun godt av.....
Notat til meg selv: SLUTT å være så hønemor.......
Svar til meg selv: Skal prøve!!!

Ingen kommentarer:


Bloggarkiv