lørdag 23. februar 2008

Gratulerer til Perdita's Counterstrike

Takk til de som har Trixie for bildet av Zebra...
Godnattlektyre for små prikkevalper som ikke vil sove.......
som ble norsk champion idag, det var kjempemoro. Nå har du noe å leve opp til Zebra, med sånne fine foreldre....

Her fortsetter storvasken, og jeg holder på å male ny postkasse med dalmismotiv, kanskje frøkna blir med på postkassa, vi får se...

Ellers så går det å lese litt valpelitteratur, og jeg har sett 101 dalmatinerefilmene, som er rett og slett obligatorisk når en får dalmis i hus. Storkoste meg.....

Nå er det kun 1 hel dag til jeg får se Zebra, som jeg er valpesyk nå....

Leste i bloggen til søstra Trixie at hun hadde grene litt, og jeg har for å forhindre slikt funnnet frem passende nattlektyre, som dere ser.

Zebra nå kan du komme alt er klart for deg.

Ingen kommentarer:


Bloggarkiv