tirsdag 12. februar 2008

En siste tur på Granestua

Mamma, du er teit. Heller leke med meg........ Mamma ser du på andre dalmiser enn meg, HVA!!!!!!!!!
Utsikt mens vi spiste
Søteste Quilan min.......
Jeg har alltid vært veldig glad i Granestua, som ligger rett utenfor Arendal. En svær skog, med masse turområde. Vært mange fine turer der, både med Zumo og Tyson, og med Steven og andre.

Så idag var Quilas siste tur i dette herlige terrenget, som hun storkoser seg i, og virkelig nyter.....

Måtte kjefte skikkelig på henne idag, hun er blitt verre med tiden at hun uprovosert gnur Zumo, så vi merker at han er litt redd. Men ho hørte vel ikke helt etter,men tok nå i det minste ut frustrasjonen på trestokker. hehe.

På sluttten av turen ble det lefse med leverpostei, og varm kakao.

Nå koser vi oss med(jeg koser med meg)internett, Quila synes det er fryktelig kjedelig, hun får jo ikke leke med meg...... fyr på ovnen,og litt mer kakao.....

Imorra skal jeg gjøre det Quila liker aller best, la ho jage baller, som jeg kaster gang etter gang.......

Ingen kommentarer:


Bloggarkiv